اسامي آثار برگزيده بخش صحنه‌اي و محيطي«بازار تئاتر کودک و نوجوان» اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حموله مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت: هيئت داوران در بخش صحنه‌اي نمايش‌هاي«يک شب طولاني» به کارگرداني کيوان اقبالي گوران،«هزار درنا» به کارگرداني رکسانا مهرافزون،«پينوکيو پدر مي‌شود» به کارگرداني سجاد طهماسبي،«فيل در تاريکي» به کارگرداني ميترا کريم خاني،«روياي کفش» به کارگرداني مرضيه اشرفيان و «پهلوان کچل» به کارگرداني فهيمه ميرزاحسيني را به عنوان آثار برتر انتخاب کرد.
محسن حموله افزود:‌ در بخش محيطي اين بازار نيز نمايش هاي «چوبانلار» به کارگرداني مهدي صالحيار، «ماشين اسباب بازي» به کارگرداني مهدي حبيبي، «صداي جوجه» به کارگرداني آذر مبارکي، «يک دنياي وارونه وارونه» به کارگرداني رعنا قادري و «يک گله يک ماجرا» به کارگرداني زهرا مريدي برگزيده شدند. 
وي اضافه کرد:‌ در مجموع 35 اثر از اصفهان، ملاير، کرج، تهران و آذربايجان شرقي به بخش هاي صحنه‌اي و محيطي بازار تئاتر کودک و نوجوان رسيده است .  
مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت: برنامه اجراي گروه‌هاي نمايشي در جدول برنامه‌هاي بازار اعلام خواهد شد.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار«امروز، کودکي را به تئاتر ببريم» هشتم تا دوازدهم تير در مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب تهران برگزار مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار