مدیر فرودگاه اراک از پایان عملیات پروژه تطویل باند این فرودگاه تا آخر خرداد ماه جاری خبر داد.

مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، گفت : در حال حاضر پروژه تطویل و مقاوم‌سازی باند فرودگاه اراک با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در دست اجرا است که از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

وی افزود : با اجرای این عملیات شاهد تطویل باند فرودگاه ظرف یک ماه آینده خواهیم بود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: پس از پایان عملیات تطویل، توسعه و مقاوم‌سازی، کار اجرای عملیات روشنایی باند آغاز خواهد شد.

مرتضوی گفت: هم اکنون جلسات متعددی به منظور برقراری پروازها با استانداری در حال انجام است و در اولین فرصت شاهد برقراری پروازها پس از پایان عملیات روشنایی خواهیم بود.

وی افزود : با اجرای عملیات فوق محدودیت پذیرش هواپیماهای رایج کشور برطرف می‌شود و امید است با پایان این عملیات و با برنامه‌ریزی مستمر و استقبال مردم که ضامن استمرار پروازها هستند، پروازهای این فرودگاه پایدار شود.

مدیر فرودگاه اراک گفت : در بحث برقراری پروازها در برنامه‌ریزی اولیه تلاش برای برقراری پروازهای زیارتی از جمله مشهد، نجف‌اشرف و در فاز دوم پروازهای حج است که چنانچه مردم از سایر پروازها استقبال کنند، پروازهایی که از ظرفیت لازم برخوردار باشند نیز راه‌اندازی خواهند شد.

مرتضوی افزود : انتظار می‌رود با راه‌اندازی مجددفرودگاه استان‌های همجوارنیز با توجه به مرکزیت این استان، از این فرودگاه استقبال کنند چون این فرودگاه از آمادگی لازم برای سرویس‌دهی به این مناطق برخوردار است./س

برچسب ها: تطویل ، باند ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.