رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به همراه امیر قلعه نوعی در استقلال می مانند و انشاءاله تیم خوبی را روانه بازی ها می کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد درباره شایعه کناره گیری دکتر فتح اله زاده از مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: فتح اله زاده با توجه به مشکلات موجود قصد کناره گیری داشت اما در جلسه هیات مدیره بنده و سایر دوستان شدیدا با این موضوع مخالفت کردیم. با توجه به قهرمانی تیم در لیگ و صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا وظیفه ما سنگین تر شده است.

وی ادامه داد: ما به هیچ وجه موافق جدایی فتح اله زاده نیستیم و اصلا در چنین وضعیتی صلاح نیست تغییرات ایجاد شود. باید تیم را تقویت کنیم تا در سال آینده با قدرت بیشتری وارد مسابقات شویم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید از شخصیت ورزش ایران دفاع کنیم.



رییس هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هیچ تغییری در مدیریت باشگاه رخ نمی دهد، عنوان کرد: ما تغییراتی خواهیم داشت اما فقط در جمع بازیکنان. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به همراه امیر قلعه نوعی در استقلال می مانند و انشاءاله تیم خوبی را روانه بازی ها می کنیم.

نجف نژاد در پایان افزود: با حضور فتح اله زاده و قلعه نوعی تیمی مقتدر تر از سال گذشته را می بندیم و من اطمینان دارم که فتح اله زاده توانایی رساندن تیم به قله های افتخار را دارد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار