دستگاه های مرطوب کننده هوا ، سهم بسزایی در تعدیل هوای اتاق دارند اما بدلیل غیر قابل حمل بودن آنها ،‌در تمام اماکن نتوانیم از هوای دلپذیر استفاده کنیم.


به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛اخیراً دستگاه مرطوب کننده ای با ساختاری ساده طراحی شده  که قابلیت جابه جایی هم دارد.دستگاه مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی هوا بسیار موثر است . اما هنگامی که به سفر می رویم از این دستگاه  سودمند و قابلیت آن نمی توانیم استفاده کنیم.

اخیراً طراحان دستگاه مرطوب کننده ( قابل حملی ) ساخته اند که می توان در سفر هم آن را به همراه داشت.این دستگاه مرطوب کننده هوا با هر باطری کار می کند .

با استفاده از دستگاه با آسودگی در محل اقامتتان در سفر بخوابید و از هوای مطبوع اتاق لذت ببرید.

این دستگاه مرطوب کننده هوا با لپ تاپ و یا شارژ تلفن همراه تان راه اندازی می شود وحتی با USBهم می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه شامل یک واحد اصلی است که بالای بطری ( در سر بطری ) نصب می شود که می توان آن را تا12 CMداخل بطری آب برد قسمت مکش این دستگاه آب را بالا می کشد و آن را به صورت بخار آب در هوا پخش می کند.




در هر ساعت 30میلی لیتر آب در هوا پخش می شود. با این میزان ، یک بطری 500میلی لیتری آب برای بیش از مصرف یک شب دستگاه مرطب کننده کافی است.

این دستگاه مرطوب کننده بصورت اتوماتیک ، بعداز 8ساعت کا ر خاموش می شود.




این دستگاه یک فیلتر هم دارد که تقریباً باید هر سه ماه یکبار تعویض شود. تعویض به موقع فیلتر در کیفیت  و کارایی دستگاه مرطوب کننده تاثیر بسزایی دارد./ع2
برچسب ها: دستگاه ، مرطوب ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار