عصر امروز ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان با حضور ميرسپاسي گوينده خبر صدا و سيما اعلام موجوديت کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مير سپاسي در نشست خبري ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان اظهار داشت: ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان براساس دغدغه‌هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري شکل گرفته است.

اين کانديداي انتخابات شوراي شهر گفت: امام خميني (ره) پس از پيروزي انقلاب شوراي اسلامي تشکيل شوراها را مورد تاکيد قرار دادند و همواره اذعان مي‌داشتند که مردم بايد با آگاهي اعضاي شوراي شهر خود را انتخاب کنند و همچنين صلاحيت آنها براي کارهاي اسلامي بايد تعيين شود چراکه ممکن است افراد فاسد به شوراها نفوذ پيدا کنند که باعث شود يک شهرستان را به فساد بکشانند.

وي همچنين با اشاره به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري تصريح کرد: همواره مقام معظم رهبري نسبت به اين موضوع تاکيد دارند که نبايد مناقشات سياسي وارد شوراها شود از اين رو ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان بدون وابستگي به گروه‌هاي سياسي خود را در عرصه انتخابات شوراي شهر عرضه کرده است.

وي افزود: ما به عنوان يک گروه مستقل و براساس پايبندي به ولي فقيه ائتلافمان را شکل داده‌ايم و براي اينکه بتوانيم دسترسي آسان مردم به شوراها را فراهم کنيم توصيه‌هاي مقام معظم رهبري را سرلوحه کار خود قرار داده‌ايم.

وي با تاکيد براينکه نبايد به مردم وعده‌هاي غير قابل اجرا داده شود، اذعان داشت: کارداني، صلاحيت، دين و اخلاق مداري سرلوحه ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان است و ما براساس دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري به مختصات اسلامي کردن شهرها توجه خواهيم کرد و عدالت را در خدمات شهري به وجود خواهيم آورد.

وي با اشاره به اسلامي کردن کارها گفت: ما تلاش خواهيم کرد که تهران را که الگوي عملي از اداره شهر تبديل کنيم و با حضور افراد متخصص به اين احزاب دست خواهيم يافت.

ميرسپاسي همچنين با اشاره به تبليغات کانديداها اظهار داشت: ما براساس بيانات مقام معظم رهبري به تبليغات براي کسب اخلاق فاضله اعتقاد داريم و در اين راستا حرکت خواهيم کرد.

اين کانديداي انتخابات شوراي شهر تهران با تاکيد بر عدم دخالت دادن انگيزه‌هاي سياسي و جناحي تصريح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند انگيزه هاي سياسي و جناحي زهر مهلکي که شوراها را از کار مي‌اندازد و از اين رو ما با تکيه بر جوانان متخصص و با حفظ هويتمان فرهنگ نظم را ترويج خواهيم داد و نمادهاي ديني و اخلاقي را گسترش مي‌دهيم، همچنين سلامت محيط زيست را در دستور کار خود قرار خواهيم داد.

ميرسپاسي با بيان اينکه ائتلاف ما با ديدگاه مشترک پا به عرصه فعاليت گذاشته است، گفت: ما معضلات فرهنگي، اجتماعي و سياسي را در شوراي آينده شناسايي مي‌کنيم و راهکارهاي حل آن را فراهم خواهيم کرد.

وي با تاکيد بر به کارگيري زنان در عرصه هاي مديريتي کشور اذعان داشت: در ليست هاي کنوني شوراي شهر زنان از فراواني کمتري برخوردارند ولي از آنجايي که زنان مدير خانه هستند و شهر ما نيز خانه ماست بايد در مديريت شهري از زنان بيشتر استفاده شود.

اين کانديداي انتخابات شوراي شهر ادامه داد: ما بايد براساس دست يابي به عزت و سعادت جامعه برنامه ريزي‌هاي لازم را انجام دهيم و به مطالبات اجتماعي و سياسي مردم پاسخگو باشيم.

وي بار ديگر با تاکيد بر عدم سياسي بازي در ائتلاف متبوع خود تصريح کرد: ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان فقط به سخنان و رهنمودهاي مقام معظم رهبري چشم دوخته و به دنبال احياي اين خواسته‌ها گام برمي‌دارد، همچنين اين ائتلاف ارتقاي وضعيت حمل و نقل شهري در سطح کلان و توسعه ورزش همگاني تسريع در توسعه بافت‌هاي فرسوده را در الويت کاري خود قرار خواهد داد.

ميرسپاسي از اعلام اسامي ائتلاف ترنم انديشه در 16 خرداد خبر داد و گفت: در اين ائتلاف چهره‌هاي سرشناسي وجود دارند که با تاکيد بر گفتمان انقلاب اسلامي وارد عرصه انتخابات شده اند ما با برگزاري يک نشست خبري در 18 خرداد کانديداهاي اين ائتلاف را به رسانه‌هاي گروهي معرفي خواهيم کرد.

وي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني براينکه براي مديريت شهرستان که فارغ از مديريت شهرداري باشد چه برنامه‌اي داريد؟ اذعان داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که هرگاه توانستيد از جنوب شهر به شمال شهر برسيد آن وقت کاري انجام داده‌ايد ما نيز بر اين اساس برنامه‌هايمان را تدوين کرده‌ايم و مي‌خواهيم با نگاه کلان به مديريت شهري حرکت کنيم.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري درباره علت نهايي نشدن ليست ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان گفت: از آنجايي که هنوز نتيجه قطعي تعيين صلاحيت برخي افراد اعلام نشده است، ناگزيري مانند ساير ائتلاف‌ها در زمان قطعي شدن تعيين صلاحيت اين افراد صبر کنيم و بعد ليست نهايمان را ارائه دهيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ائتلاف ، ترنم ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار