سرمربی‌ تیم ملی والیبال بانوان گفت: در حال حاضر اردوهای تمرینی و تدارکاتی‌ تیم ملی والیبال بانوان در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز دنبال می‌شود.

میترا شعبانیان‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌اند که مسابقات قهرمان کشوری والیبال بانوان رده سنی امیدها قرار است اواخر خرداد برگزار شود و بازیکنان ملی‌پوش هم باید در این مسابقات شرکت کنند.

سر مربی تیم ملی والیبال بانوان تصریح کرد: با توجه به ان که اکثر ترکیب بازیکنان تیم ملی را امید‌ها تشکیل می‌دهند حضور‌شان در مسابقات قهرمان کشوری به ضررمان‌ است چون بخش اعظمی‌ از ملی‌پوشان باید در دوران تمرینات تیم را رها کرده و در مسابقات قهرمان کشوری شرکت کنند.

وي در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به در پیش بودن امتحانات دانشگاهی ما اردوهای تدارکاتی‌ و آماده‌سازی را در سه شهر برگزار کردیم تا دانشجویان ملی پوش همه به امتحانات پایان ترم‌ و هم به تمرینات آماده‌سازی برسند و لطمه ای به هیچ یک از آنها خورده نشود.

شعبانیان‌ تصریح کرد: برای برنامه تمرینی را به طور یکسان تهیه و در اختیار دیگر مربیان تیم ملی قرار داده‌آم تا آنها براساس موارد مطرح شده بازیکنان را هدایت کنند خوشبختانه هیچ یک از ملی‌پوشان از شرایط موجود ناراضی نیستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار