شهردار منطقه 10 در راستای جلوگیری از سد معبر و ساماندهی در روز اجرای مراسم از حضور 5 اکیپ شهربان در محوطه پهنه جنوب شرقی خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور هر چه باشکوه  برگزار شدن مراسم بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام عارفان ، این منطقه برای چندمین سال پیاپی افتخار پذیرایی از زائران امام خمینی (ره) را برعهده دارد و در همین راستا تاریخ 20 اردیبهشت با استقرار بیش از 50 نفر از نیروهای اجرایی و استفاده از تجهیزات مناسب نسبت به آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر اقدام کرده است.
وی در ادامه افزود: کمیته های مختلف در راستای ایجاد فضا سازی مناسب برای استفاده زائران تشکیل شد که با جداسازی مسیر های ورودی و خروجی ایستگاههای صلواتی و اختصاص 8 مسیر ویژه بانوان و 8 مسیر ویژه آقایان ، توزیع مناسب پذیرایی و نظم برای حضور زائران را فراهم کرده است.
وی توزیع 59 هزار بطری آب معدنی در صحن مطهر با حضور 70 نفر از بسیجیان منطقه و توزیع بیش از 36 هزار پکیج میوه و میان وعده بین زائران را از دیگر اقدامات رفاهی شب سیزدهم و و روز 14 خرداد دانست و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی، راه اندازی غرفه های اطلاع رسانی و آموزش شهروند در زمینه های مختلف ، برگزاری مسابقات و توزیع بسته های فرهنگی در جهت تبیین اندیشه ها و افکار امام (ره) راه اندازی ستاد گمشدگان پلیس راهور، پلیس انتظامی ، بسیج در روز ارتحال از دیگر برنامه های این منطقه خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: پس از پایان مراسم ارتحال 300 نفر نیرو اعم از خدمات شهری، بازیافت، فضای سبز و ساماندهی در پهنه حضور یافته و به پاکسازی و نظافت محل اقدام خواهند کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار