معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: تمامی دانش آموزان و ادارات باید در زمان مقابله با بحران آمادگی ویژه داشته باشند.

هادی نوریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهارستان گفت: کار گروه های ستاد مدیریت بحران با هدف سنجش و افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در محل فرمانداری تشکیل شده که در این زمینه وظایف هر یک از کار گروه ها مشخص و برای آن برنامه ریزی صورت گرفته است.
نوریان با اشاره به اینکه خسارت بلایای طبیعی از جمله زلزله ناشی از عدم آگاهی افراد است بیان کرد: بنابر طبق آخرین آمار بیش از 106 هزار دانش آموز در این شهرستان زندگی می کنند که هر یک از آن ها می توانند برای خانواده های خود یک مربی محسوب شوند لذا آموزش دانش  آموزان یک امر ضروری است.
این مسئول تصریح کرد: برای کاهش آسیب ها و خسارت در شرایط بحرانی ؛ علاوه بر دانش آموزان ، ادارات سطح شهرستان نیز باید با برنامه ریزی صحیح آمادگی ویژه داشته باشند .
معاون عمرانی فرمانداری بهارستان درباره نوع آموزش به دانش آموزان افزود: آموزش کمک های اولیه و شناخت واقعیت های مربوط به مخاطرات و پیامدهای آن می تواند از جمله مباحث آموزشی برای کسب آمادگی دانش آموزان در مقابله با بحران ها باشد.
وی خاطر نشان ساخت : آمادگی ادارات و کسب آمادگی لازم جهت خدمت رسانی به موقع و مناسب به بخش حادثه دیده جامعه در مواقع بحران امری ضروری است زیرا کسب آمادگی همه جانبه در مقابله با حوادث غیر مترقبه به نفع جامعه و مردم است./رج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار