قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که شرکت با شکوه در انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است، گفت: کاندیداها از دادن وعده های غیر عملی و ناممکن خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا اظهارداشت: کاندیدا های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری را نصب العین  خود قرار دهند و از دادن وعده های غیر عملی و ناممکن پرهیز کنند.
قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که شرکت در انتخابات یک تکلیف است، تصریح کرد: حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای، تیری  به قلب دشمنان نظام و اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین حاتمی نیا با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در تبیین شاخص های رئیس جمهور اصلح، تاکید کرد: طلاب و روحانیون با ترغیب و تشویق مردم برای حضور شکوهمند در پای صندوق های رای، بدخواهان نظام اسلامی را مایوس تر از همیشه خواهند کرد.
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان این که تمام دنیا به نتیجه انتخابات 24خرداد چشم دوخته اند، بیان داشت: اگر حضور مردم در پای صندوق های رای پرشور و گسترده باشد، دنیا بار دیگر عظمت و قدرت دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی ملت ایران را به نظاره می نشیند و دشمنان از مواضع خود عقب نشینی خواهند کرد./س
برچسب ها: قم ، وعده ها ، غیرعملی ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.