شهرکرد/

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جمهوری آغاز شد

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان است.
محمود عیدی افزود: عملیات اجرایی این منطقه اقتصادی در زمینی به مساحت 430 هکتار و اختصاص دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در فاز نخست آغاز شد.
وی اظهار داشت: با پیوستن منطقه ویژه اقتصادی، توسعه استان چهارمحال و بختیاری روند مطلوب تری به خود می گیرد و با توجه به اینکه میزان صادرات این استان نسبت به چند سال گذشته دو برابر شده است، با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، هزینه های صادرات کمتر می شود و این منطقه نیز سرعت بخش حرکت توسعه استان چهارمحال و بختیاری است.
عیدی تاکید کرد: حرکت رشد صنایع مادر و پایین دستی در استان چهارمحال و بختیاری، روند مطلوبی طی کرده و افق روشنی برای توسعه واحد های صنعتی رقم خورده است.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به امتیازات مناسب، مکان یابی مطلوب و اتصال این منطقه به راه آهن سراسری و سایر زیرساخت های موجود در آینده، تصریح کرد: با قابلیت های موجود، منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری در آینده نزدیک به یکی از مناطق ویژه فعال و تاثیر گذار در استان و کشور تبدیل می شود.

رئیس جمهوری، در سفر یکروزه خود به استان چهارمحال و بختیاری 20 طرح عمرانی را افتتاح کرد./س

برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.