ترکيب تيم‌هاي ملي اسکي با توجه به نتايج اسکي بازان در رقابت‌هاي فصل اسکي 92-91 تا اواخر خرداد مشخص مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم‌هاي اسکي کشورمان در فصل گذشته که پشت سر گذاشتيم بسيار خوب کار کردند.

نتايج خيره کننده اسکي بازان آلپاين و صحرا نوردي در مسابقات جهاني نمونه‌اي از فعاليت‌هاي خوب تيم‌هاي ملي اسکي بود. در حال حاضر مسئولان و مربيان تيم‌هاي ملي اسکي آلپاين-صحرا نوردي و اسنوبرد در اين فرصت با بررسي نتايج و عملکرد اسکي بازان در مسابقات داخلي و برون مرزي، سعي در انتخاب بهترين گزينه‌ها براي ملي پوش شدن در تيم‌هاي ملي هستند.

در اغلب موارد همان گزينه‌هاي تکراري تيم‌هاي ملي دوباره دعوت مي‌شوند البته مسابقات ليگ شهرنشينان نيز مي‌تواند با معرفي چهره‌هاي جديدي باعث ايجاد تغييرات هر چند کوچکي در تيم ملي شود.

پس از برگزاري مسابقات مربيان آلپاين و صحرانوردي در سوم خرداد فصل اسکي هم به پايان رسيد.

جامعه اسکي کشور نشان داده است که داراي پتانسيل زيادي براي موفقيت است و شايد تنها حلقه مفقوده برنامه‌ريزي بسيار دقيق و البته اردوهاي منسجم و پيوسته است.

در فصل گذشته برخي اسکي بازان نسبت به اردوهاي کم و به موقع خود اعتراضاتي داشتند.

برخي از بانوان نيز در حالي که آقايان به اردو اعزام شده بودند به علت تاخير در اقدام به اعزام به اردو نرفتند.

برنامه‌ريزي‌هاي مدون است که مي‌تواند اين استعدادها را پرورش دهد. اگر چه مشکلات مالي جلوي بسياري از برنامه‌ها را در اسکي مي‌گيرد اما به هر حال اين هنر مسئولان است که با کمترين بودجه و هزينه بهترين تصميم را بگيرند.

اواخر خرداد ماه ليست تيم‌هاي ملي اسکي مشخص مي‌شود و بعد نقطه استارت کار اسکي بازان مهمترين بخش فعاليت آنها براي شروع فصل جديد اسکي مي‌باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار