توسعه سبد محصول و ارتباط با توليد کننده هاي ديگر و تجهيز ماشين آلات و ارتباط با تامين کننده هاي مواد خام از دستاوردهاي برگزاري نمايشگاههاي تخصصي است.

کوروش بروشکي کارشناس تبليغات در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از شرکت در نمايشگاه هاي  تخصصي تنها به نمايش گذاشتن کالا نيست بلکه توسعه سبد محصول و ارتباط با توليد کننده هاي ديگر و تجهيز ماشين الات و ارتباط با تامين کننده هاي مواد خام از مهمترين دستاوردهاي حضور در نمايشگاههاي تخصصي است.

وي گفت: با برنامه ريزي دقيق براي شرکت در نمايشگاه در طول سال شاهد اثرات مثبت آن خواهيم بود.

بروشکي با اشاره به مشکلات برگزاري نمايشگاههاي تخصصي گفت: حضور مسئولان مربوط بزرگترين انتظار صنايع حرفه اي شرکت کننده در نمايشگاه است که با حضور اين مسئولان به طور مستقيم از مشکلات توليد کننده ها اطلاع مي يابند.

وي تصريح کرد: از مشکلات توليد کننده ها مي‌توان به تخصيص ارز مرجع اشاره کرد اگرچه با مديريت صحيح اين مشکل تا حدي کمرنگ شده اما هنوز پابرجاست.

وي با اشاره به مشکلات  ترخيص کالا از گمرک گفت: اگر قوانين ترخيص مواد غذايي از گمرک آسان تر شود از فساد مواد غذايي در گمرک جلوگيري مي شود.

بروشکي خاطرنشان کرد: توليدات داخلي کشور کاملا قابل رقابت با ساير  کشورها مي باشد و در سايه تلاش مديران براي رسيدن به کيفيت برتر محصولات و حمايت مسئولين مي‌توانيم در اشتغالزايي سهم بسزايي داشته باشيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، تولید ، سبد ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار