با پایان رقابت تنیسورها در مسابقات جایزه بزرگ تور تنیس آپت، شاهین خالدان موفق شد با عبور از سد حریفان خود عنوان قهرمانی بازی ها را از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاهین خالدان تنیسور تیم ملی کشورمان گفت: با برگزاری رقابت های تور تنیس آپت در تهران بنده موفق شدم با رسیدن به مرحله فینال با عبور از سد انوشا شاهقلی قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کنم.

وی افزود: این رقابت ها در بالاترین سطح برگزار شد و در دیدار فینال نیز شاهد بازی تنگانگی بودیم چرا که انوشا شاهقلی حریف قدری بود اما خوشبختانه در نهایت موفق شدم از سد وی عبور کنم و به خواسته ام برسم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مسابقات جام حذفی از آمادگی خوبی برخوردار نبودم نتوانستم به هدفم برسم اما در این رقابت ها با کسب عنوان قهرمانی ناکامی جام حذفی را جبران کنم و امیدوارم از این پس مسابقات مختلف نیز در این سطح برگزار شود .

خالدان ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان شهریور ماه سال جاری باید در مسابقات دیویس کاپ حضور پیدا کند به همین دلیل شرکت در رقابت های مختلف به کسب آمادگی ملی پوشان کمک می کند و امیدوارم تا زمان اعزام شرایط برای حضور در رویدادهای مختلف و بین المللی فراهم شود./زر

برچسب ها: تنیس ، خالدان ، آپت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار