"مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت" گفت: کانديداها و حاميان آنها باید دور از هرگونه سليقه و تمايلات فردي در حريم اخلاق انتخاباتي حرکت کنند و بدانند که کسی حق ورود به حريم خصوصي افراد را ندارد.

میلاد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با رعایت اخلاق انتخاباتی از سوي حامیان کاندیداها اظهار داشت: در شرايط کنوني برخی از طرفداران نامزد‌ها به بیان مطالب تنش‌زایی می‌پردازند که فضاي سياسي کشور را ملتهب و چالش‌هاي ناخواسته‌اي را ایجاد می‌کند.

اين فعال دانشجويي بيان داشت: این امر نه تنها برازنده نظام سياسي کشور نيست بلکه موقعیت سیاسی نامزد مورد نظر را نیز به خطر مي‌اندازد.

وی افزود: اگر فرض را بر عدم آگاهي اين دسته از حاميان و مبلغين نامزد‌ها بگذاريم ضرورت توجيه اين افراد توسط نامزدهاي انتخاباتي از طریق ستادها به صورت صدور يک دستورالعمل اجرائي امري اجتناب‌ناپذير است.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: در حالی که اگر این رفتا‌ها از روی آگاهي باشد نه تنها وظیفه نامزدها بلکه ارگان‌هاي سياسي و انتطامي همچون وزارت کشور باید با برخورد قاطع از بروز این رفتارها و ناهنجاري‌هاي ضد اخلاقي جلوگيري نمايند و قصد و نيت اين گروه‌ها و افراد را براي مردم روشن نمايند.

رمضان‌پور ادامه داد: کانديداها و حاميان آنها باید دور از هرگونه سليقه و تمايلات فردي در حريم اخلاق انتخاباتي حرکت کنندو هيچ فردي حق ورود به حريم خصوصي ديگر افراد را ندارد.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بيان اينکه هرج و مرج سياسي نقطه اوج عدم رعايت اخلاق انتخاباتي است؛ خاطرنشان کرد: عدم توجه به رعايت اخلاق انتخاباتي مي‌تواند تبديل به يک آنارشيسم عمومي شود و هر دولتي در صورت شکل‌گيري عمر طولاني نخواهد داشت.

برچسب ها: انتخابات ، کاندید ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار