مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فراخوان جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران(بانوی کرامت) اعلام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا گفت: این دوره، دوازدهمین دوره برگزاری جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران است که منتخبین آن در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری معرفی می‌شوند.
وی هدف از اعلام این فراخوان و برگزاری این جشنواره را ترویج پژوهش‌محوری در میان طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی برای فعالیت‌های پژوهشی دانست.
مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران دسته‌ای از شرکت‌کنندگان در این رقابت را صاحبان پایان‌نامه‌ها، تحقیقات پایانی، کتاب‌ها و مقاله‌های با موضوع آزاد دانست که شرط سنی شرکت در فراخوان علامه حلی را دارا نیستند.(بیش از 31 سال سن دارند.)
وی گفت: معاونان پژوهش مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه و اساتید مدارس علمیه نیز با ارائه مقاله با موضوع آزاد در این فراخوان شرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه ارائه اثر از سوی دسته‌ای از مخاطبان این جشنواره الزامی است، ادامه داد: این گروه، معاونان پژوهش مدارس علمیه سطح دو و سطح سه (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اساتید روش تحقیق و اساتید راهنمای تحقیقات پایانی هستند.
وی مهلت شرکت در این فراخوان را 10 آذرماه ذکر کرد و گفت: ثبت نام در این فراخوان از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی در پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قابل انجام است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.