سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت قاسم دهنوی گفت: امیدوارم قاسم دهنوی به تعهدی که به پرسپولیس داده است وفادار بماند.

سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بحث پرسپولیس برای ما مطرح نیست که ما باید جواب گوی 40 میلیون هوادار باشیم که انتظار حضور دهنوی را در تیم ما دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما برای عدم مشکل وضعیت دهنوی تا الان سکوت کردیم، گرفتن حقمان از سپاهان ساده است و با مدارکی که داریم می توانیم حقمان را از سپاهانی ها بگیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاهان با اکثر بازیکنانی که با آنها مذاکره کرده ایم قرار بسته است. در هر صورت باشگاه سپاهان باید به اصول حرفه ای پایبند باشد.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید بیان کرد: ما در حال حاضر با چند بازیکن مذاکره ای انجام داده ایم طی چند روز آینده تکلیف بازیکنان مشخص می شود، رویانیان مدیر عامل تیم لیست بازیکنان جذب شده را اعلام خواهد کرد.

وی در مورد بیانیه های کریمی بر علیه رویانیان گفت: در این مورد صحبت خاصی ندارم این مسئله درون خانواده پرسپولیس است و با درایت رویانیان برطرف خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شیطنتی بوده است که از سوی یکی از خبر گزاری ها صورت گرفته است و کریمی هم از طریق کد هواداری اش پاسخ رویانیان را داده و با خود سایت باشگاه مصاحبه ای انجام نداده است./آق

برچسب ها: شیرینی ، دهنوی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار