نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب پشتیبان اصلی نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه با اشاره به این که در جمهوری اسلامی تمام مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم انتخاب می شوند افزود:مردم در این نظام اسلامی حرف اول و آخر را می زنند و از این رو رای مردم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است.

وی همچنین با اشاره به این که اهالی شهرستان های خلخال و کوثر همواره در عرصه های مختلف حضور داشته اند گفت: اهالی این شهرستان ها آمادگی لازم برای حضور در انتخابات پیش رو را دارند و با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری از حضور مشارکت سیاسی را رقم خواهند زد.

جعفری بنه افزود: دشمنان نظام منتظر نتیجه انتخابات امسال هستند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اصل انتخابات و کم رنگ کردن حضور مردم فروگذار نخواهند بود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر حضور در انتخابات 24 خرداد را در تعیین سرنوشت ملت ایران بسیار مهم دانست و گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی بیان کرد: هدف همه مسوولان برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط است و همه باید برای تحقق آن در چارچوب قانون حرکت کنند.

جعفری بنه همچنین افزود: حرکت نامزدها در چارچوب قانون موجب می شود مردم بتوانند در فضایی سالم و آرام به انتخاب افراد اصلح و کارآمد اقدام کنند.

وی گفت: تا زمانی که مردم ما در صحنه حضور دارند و از نظام حمایت می کنند توطئه ها و نقشه های دشمنان راه به جایی نبرده و محکوم به شکست می شود./ب

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، مردم ، در ، صحنه ، های ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.