معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از اقدامات گسترده این معاونت در پهنه حرم امام (ره) برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) میزبان زائرین خبر داد.

 کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیروهای ادارات فضای سبز، خدمات شهری زیبا سازی و بازیافت و ... مقررات و اقدامات لازم را انجام می دهند افزود: آماده سازی و کارهای مربوط به حوزه فضای سبز در یک پهنه 4 تا 5 هزار متر مربعی آغاز شده و مراحل پایانی را طی می کند.
 
وی اجرای 100 متر مربع واکاری چمن کاشته 300 اصله نهال و 3000 بوته درختچه زینتی و گل کاری را از جمله اقدامات مهم این اداره برشمرد.
 
کریمی در حضور مستمر کارگران خدمات شهری جهت رفت  و روب و نگهداری و نظافت کامل اداره بازیافت و پیمانکاران و کارگران این حوزه در روزهای 13 و 14 خرداد و جمع آوری پسماند خشک و ارزش را از دیگر اقدامات ادارات زیر مجموعه معاون عنوان کرد.
 
همچنین اداره زیبا سازی منطقه نیز فعالیت های خود را در خصوص نورپردازی، رنگ آمیزی اکران بنر و نصب پرچم و نصب 20 هزار متر طول داربست دچار در پهنه مذکور را در حال انجام دارد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار