دستیار علی دایی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به حضور علی کریمی در تیم برای فصل آینده خوش بین هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کریم باقری امروز و بعد از اتمام تمرین در جمع خبرنگاران گفت: شرایط پرسپولیس به گونه ای است که تمرینات تازه آغاز شده. علی دایی تازه تیم را تحویل گرفته است. و کم کم به آمادگی لازم نزدیک می شویم و با بازیکنان موردنظر سرمربی تیم تیم مذاکره می کنیم و امیدواریم بازیکنانی را که می خواهیم جذب کنیم.
 
وی در مورد علی کریمی و حضور او در تیم گفت: با توجه به اینکه علی دایی تازه سرمربی تیم شده است اما دهقان نماینده علی دایی در خصوص بازگشت کریمی به تیم با وی صحبت هایی کرده و من از متن صحبت های آنها اطلاعی ندارم ولی به بازگشت کریمی به تیم خوش بین هستم.
 
دستیار علی دایی درمورد حضور بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس هم گفت: بازیکنانی که قرار است در تیم بازی کنند باید بدانند پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر می خواهند در این تیم بمانند باید تمام تلاششان را انجام دهند تا هواداران از آنها راضی باشند.
 
باقری در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل قطر هم گفت: بازی ایران و قطر بازی سرنوشت سازی است و می تواند تکلیف ما را برای صعود به جام جهانی تا حدی مشخص کند و امیدوارم تیم ملی ما بتواند قطر را شکست دهد./زر
برچسب ها: پرسپولیس ، باقری ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار