معاون نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تمام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی انجام شده در این مسجد با هدایا و نذورات مردمی شکل گرفته است، گفت: مسجد مقدس جمکران تا کنون از هیچ‌گونه بودجه دولتی استفاده نکرده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالفضل صبوری با اشاره به پیش رو بودن ایام ولادت امام زمان (عج) به تبیین جایگاه مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران نامی آشنا و باصفا برای کسانی است که روز و شب، با ایمان، اخلاص، مودت و محبت امام زمان (ع) را می‎خوانند.
وی ادامه داد: این مکان شریف، یکی از مساجدی که به دستور امام زمان (ع) ساخته شده است و دارای اهمیت و جایگاهی رفیعی در میان بزرگان دین و مردم است و شخص امام عصر(ع) با بیان جایگاه والای معنوی این سرزمین، شیعیان را به حضور در آنجا و عزیز داشتن آن امر فرمودند.
معاون نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور میلیونی زائران و عاشقان امام زمان(عج) بیان داشت: این مکان مقدس در تمام ایام سال پذیرای عاشقان و منتظران امام زمان است که این مکان را مأمنی برای راز و نیاز با خدای خویش و حجت خدا بر روی زمین یافته‌اند.
صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولیت مسجد مقدس جمکران همواره بر ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای پذیرایی از خیل کثیر عاشقان حضرت مهدی (عج) تاکید کرده‌اند افزود: مجموعه مسجد مقدس جمکران طی سالیان گذشته همواره سعی کرده با بسط و گسترش اماکن سرپوشیده، شبستان‌ها، رواق‌ها و همچنین افزایش اماکن خدماتی و رفاهی از جمله سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها در حد توان نیازهای میهمانان این مکان مقدس را تأمین کنند./س
برچسب ها: قم ، جمکران ، بودجه دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.