تیم ملی والیبال کشورمان پیش از شروع مسابقات لیگ جهانی در دو دیدار تدارکاتی برگزار شد مقابل تیم ملی بلغارستان یک برد و یک باخت را کسب کرده است.

ابراهیم وطن پرست، کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتایج به دست آمده از سوی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات تدارکاتی مقابل تیم قدرتمند و صاحب نام بلغارستان حاکی از آن است که ملی پوشان ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.
 
وی تصریح کرد: بلغارستان یکی از تیم های مطرح والیبال دنیا محسوب می شود ، کسب نتیجه های قابل قبول مقابل آنها به معنای این است که تیم ملی بسیار عالی ظاهر شده است اما به هیچ عنوان ملی پوشان نباید  در باد این نتایج بخوابند چون مسابقات رسمی شرایط و فضای خاص خود را دارد.

 وطن پرست تصریح کرد:  با توجه به آن که شیوه و سبک بازی بلغارستان و روسیه به دلیل قرار  گرفتن در منطقه بلوک شرق تا حدودی به هم شباهت دارد اگر ملی پوشان مقابل روس ها نیز به همین روند را دنبال کنند به طور قطع نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی در خصوص مصدومیت " آرمین تشکری"  بازیکن پست دفاع و سط تیم ملی  والیبال اظهار داشت:  با توجه به آن که در ترکیب 12 نفره اعزامی به این  مسابقات فقط 3 بازیکن در پست دفاع وسط حضور  دارند مصدومیت احتمالی  هر یک از آنها کار برای دو نفر دیگر سخت می کند امیدوارم تشکری برای بازی با روسیه بهبودی کامل خود را به دست آورد و در ترکیب تیم قرار داد تا تمام بار تیم روی عادل غلامی  و محمد موسوی  عراقی نباشد.

وی یاد آور شد:  اگر اعضای تیم  ملی والیبال با همان روحیه و اعتماد به نفس بازی های جام جهانی در این دیدار ها هم شرکت کنند به طور قطع نتایج  خوبی به دست خواهیم آورد./آق
برچسب ها: ابراهیم ، وطن ، پرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار