وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد :توهین وهابیت به مقدسات اسلامی ذره‌ای از عشق و علاقه شیعیان به اهل بیت کم نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید‌ محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین(ع) افزود:وهابیت فکر می‌کنند با تخریب قبور ائمه اطهار(ع) و اماکن مقدس می توانند روحیه شیعیان را تضعیف کنند اما شیعیان با چنین اقداماتی محکم تر از قبل می‌شوند.

وی با اشاره به هتک حرمت به قبر حجر بن عدی، اظهار کرد: عشق و اردات شیعیان در این شرایط به اهل بیت(ع) و اصحاب آنان بیشتر می شود.

 حسینی در این بازدید از نزدیک در روند اجرای این پروژه قرار گرفت و از حضرت آیت‌الله سیستانی به خاطر کمک به ساخت ضریح جدید امامین عسکریین(ع) در قم تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: ساخت ضریح برای ائمه اطهار(ع) نشانه عشق و علاقه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت است و با این اقدامات خود نشان می‌دهند که هیچگاه از مسیر ولایت فاصله نخواهند گرفت.

حجت‌الاسلام لاجوردی مدیر کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین(ع) در این بازدید گزارشی از روند ساخت ضریح امامین عسکریین(ع) داد و گفت: در ساخت این ضریح از 4 هزار و 500 کیلو نقره، 70 کیلو طلا و 11 هزار کیلو چوب ساج استفاده شده است./ب

برچسب ها: قم ، وزیر ، ضریح ، حرمین ، عسگریین ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.