استاندار اردبیل گفت: ‌با افتتاح طرح‌های آب و خاک در شهرستان بیله‌سوار بیش از 700 هکتار از اراضی کشاورزی شمال استان که به صورت دیم کشت می‌شود، به آبی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاددر جریان بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و افتتاح پنج طرح زیربنایی در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با اجرای چنین طرح‌های تولیدی و اقتصادی ارزشمندترین حرکت‌ها را در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه شاهد می‌باشیم که امیدواریم با تدبیر مناسب در این حوزه اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی اهمیت تکمیل طرحهای نیمه‌تمام را یادآور شد و تصریح کرد: با اتمام طرحهای نیمه‌تمام بخش عظیمی از خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ داده شده و در مسیر توسعه همه‌جانبه گام‌های عملی و توسعه‌ای برداشته می‌شود.

نیکزاد با اشاره به بهره‌برداری از پنج طرح زیربنایی در شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرحها همه دست‌اندرکاران با دلسوزی وارد میدان شده و نهایت اهتمام خود را به کار گرفتند تا کار به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه اقدامات سازنده و خدمت‌رسانی به مردم از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: با بهره‌برداری از این طرحها شاخص‌های توسعه شهرستان مرزی بیله‌سوار تا حد محسوسی ارتقا می‌یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با افتتاح طرح‌های آبی یاد شده حدود 700 هکتار از زمین‌های کشاورزی دیم، زیرپوشش آبیاری می‌رود که کمک شایانی به افزایش تولید ثروت در شمال استان است.

نیکزاد در ادامه افزود: دولت خدمتگزار دهم تا روز آخر مأموریت خود در سنگر جهادگونه کار و تلاش، عزت و افتخار حاضر است و نهایت همیت خود را به کار گرفته تا بتواند طرحهای نیمه‌تمام و در شرف تکمیل را هر چه سریع‌تر تحویل هموطنان دهد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تبدیل ، اراضی ، دیمی ، به آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.