آخرین وضعیت تجهیزات شعب اخذ رأی استان اصفهان در جلسه ستاد انتخابات استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، جانشین ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات که با حضور اعضا در استانداری اصفهان برگزار شد، بر تجهیز هر چه سریع تر شعب اخذ رأی تأکید کرد.

محمدعلی احمدی تأمین کمبود موارد مورد نیاز شعب را خواستار شد و بر تکمیل تجهیزات شعب اخذ رأی در اسرع وقت تأکید کرد.

مسئول کارگروه تبلیغات ستاد انتخابات استان نیز در خصوص برگزاری جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به منظور هماهنگی تبلیغات محیطی در امر انتخابات به ارائه گزارش پرداخت.

وی اظهار داشت: بدنبال ارسال بخشنامه به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی مبنی بر ارائه گزارش عملکرد در خصوص انتخابات، این گزارش ها در کارگروه ستاد تبلیغات رصد و بررسی می شود.

وی از مسئولان شهرداری اصفهان درخواست نمود با عنایت به فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص شاخص های انتخاب برتر در جهت معرفي اين شاخص ها و معيارهاي تعيين شده و تبليغات محيطي و ايجاد فضاي پرشور و نشاط انتخاباتي در سطح كلانْ شهرِ اصفهان اقدام نماييد.

مسئول کارگروه تبلیغات ستاد انتخابات استان افزود: در این خصوص علاوه بر مکاتبه با شهرداران، در همایش شهرداران نیز جهت تبلیغات شهری در خصوص انتخابات تأکیدات لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: سایر شهرداری ها، بعضا دهیاری ها، دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام داده اند./ب

برچسب ها: اصفهان ، ستاد ، انتخابات ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.