معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان گفت : حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گرو یک ارتباط دوسویه است و برای تحقق حماسه سیاسی توجه به عرصه اقتصادی نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مهدی اسماعیلی در بیست و دومین جلسه شورای مرکزی قرارگاه عدالت استان که با حضور اعضا برگزار شد، گفت: برای تحقق شعار امسال باید الزاماتی تدوین و اجرا شود.

وی بر وحدت رویه و تعامل بهتر دستگاه های دخیل در امر بازرسی و نظارت بر عرضه در راستای پیشبرد سیاست های قرار گاه عدالت تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: تلاش مضاعف در راستای تحقق حماسه اقتصادی با استفاده حداکثری از ظرفیت های ممکن از وظایف اصلی کارگزاران این حوزه است.

وی موضوعات پیرامون افزایش قیمت اقلام اساسی سبد خانوار و اقلام دارویی را که متأثر از افزایش هزینه های حمل و نقل است مورد بررسی قرار داد و افزود: در راستای کنترل بازار 12 هزار تن شکر، 12 هزار تن برنج و 2 هزار تن مرغ منجمد در شبکه عرضه توزیع خواهد شد.

وصول و تعیین تکلیف 5800 فقره پرونده تخلفات صنفی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان از دیگر مواردی بود که در قرار گاه عدالت استان مورد بررسی قرار گرفت./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.