حضور حماسه ای اقشار مختلف مردم در انتخابات همه توطئه ها و برنامه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگا رباشگاه خبرنگارران زنجان ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گردهمایی اعضای کمیته های ده گانه انجمن کلیوی استان زنجان، گفت: انتخابات از ابعاد مختلف، اهمیت ویژه ای دارد و دشمنان نظام اسلامی به ویژه رسانه های بیگانه با تولید و پخش برنامه های گوناگون در صدد جلوگیری از تحقق حضور گسترده مردم در انتخابات هستند.

اسماعیلی  با اشاره به اينكه دشمنان نظام اسلامی در صدد ایجاد تفرفه و شکاف بین مردم و مسوولان هستند ادامه داد: می‌توان از یکدلی و یکپارچگی ملی برای دفع توطئه‌های دشمن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب مردم علاوه بر دارا بودن توان مدیریتی به مسائل دیگر یباید توجه جدی داشته باشد افزود: رییس جمهور آینده باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود  براي پيشرفت کشور  استفاده كند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هدف دشمن از تحمیل فشارهای اقتصادی را ایجاد فاصله بین مردم و نظام عنوان كرد.

اسماعیلی در بخش ديگر از صحبت هاي خود موضوع درمان را از اولویت های اساسی و مهم دولت ها خواند و  تصريح كرد:پیشگیری، تحقیقات و آموزش سه مولفه اساسی در کاهش هزینه های هنگفت مربوط بیماری های مختلف است.

وي بر لزوم بهره‌گیری از امکانات بخش خصوصی به ویژه خیران که در واقع نوعی ایثارگر محسوب می‌شوند برای کمک به حوزه سلامت تاکید کرد و يادآور شد :مسئولان موظف به فراهم کردن فضای حضور افراد خیر در این حوزه هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: دولت آینده باید به موضوع بهداشت و درمان توجه جدی داشته باشد و سرمایه گذاری لازم را لحاظ کند./ب

 

 
برچسب ها: یکدلی ، یکپارچگی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.