مدرس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: هم‌اکنون غرب جنگ جهانی سوم را برای استحاله فرهنگی و اعتقادی جهان سوم در جبهه نرم به راه انداخته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین خاکساران در سومین مرحله از جشنواره سپاس بیان کرد: رواج فرهنگ فساد و فحشا با سرمایه‌گذاری‌های پرهزینه در کشورهای جهان سوم از سوی غرب، اقدام ناپسندی است که با رنگ و بوی علمی و متمدن عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهان امروز حجاب به سلاح مبارزاتی تبدیل شده و دیگر جنبه اعتقادی و دینی ندارد، عنوان کرد: تبلیغات منفی غرب از یک سو و گرایش جوانان غربی به پوشش اسلامی از سوی دیگر واقعیتی انکارناپذیر است.

خاکساران یادآور شد: اینکه دو دانشجوی انگلیسی جسارت به خرج می‌دهند و با حجاب وارد مکان آموزشی خود می‌شوند، نشان‌دهنده این واقعیت است که حجاب برای کسانی که می‌خواهند از حریم دین دفاع کنند، کاربرد و بازتاب جهانی دارد.

وی با بیان اینکه در جهان امروز تمام قدرت‌های طاغوتی برای از بین بردن اسلام بسیج شده‌اند، تصریح کرد: به راه انداختن جنگ نرم در دنیا و یا جنگ نظامی در کشورهای اسلامی همچون عراق و افغانستان حربه دیگری است که قصد شوم دشمنان علیه مسلمانان را آشکار می‌کند.

این مدرس دانشگاه، جهاد با نفس را جهاد اکبر و برتر از جهاد اصغر دانست که همان جهاد در راه خداست.

خاکساران گفت: توجه بانوان محجبه به پوشش اسلامی بسیار پسندیده است؛ ولی اگر آنان بتوانند نسبت به رواج این امر در بین نزدیکان خود و پس از آن در جامعه تلاش کنند، در واقع زمینه‌ساز ترویج جهاد اکبر شده‌اند.

وی تلاش مسئولان امر در این بخش را از ضروریات جامعه و موجب خشنودی اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) دانست./ج1

برچسب ها: مدرس ، قزوین ، طاغوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.