قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: رویانیان تنها با ایما و اشاره صحبت می کند و هنوز به نام باشگاه سپاهان را به طور صریح اشاره نکرده است تا ما از وی شکایت کنیم.

محمد رضا تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مدیر عامل پرسپولیس فقط  اشاره ای به باشگاه  صنعتی داشته  است  وی نام باشگاه ما را نبرده تا اقدامات قانونی را بر علیه وی انجام دهیم.

تابش در ادامه اظهار داشت: رویانیان دچار توهم شده که صحبت هایش بر قرار داد بستن تیم ما با بازیکنان با رقم های بالا مطرح کرده است ما بر اساس بودجه مشخص مان با بازیکنان قرار داد می بندیم وچیزی فراتر از آن عمل نمی کنیم.

 قائم مقام باشگاه سپاهان تصریح کرد: وی از فینال جام حذفی در مورد تیم ما صحبت هایی مطرح کرده است که همه ی این صحبت ها پوچ و بی اساس است اگر ثابت شود که منظور رویانیان باشگاه سپاهان است جواب محکمی به او خواهیم داد.

وی در مورد وضعیت دهنوی گفت: ما با دهنوی قرار داد داخلی بستیم و یک مقدار پول هم به حسابش واریز کرده ایم و به طور قانونی این بازیکن متعلق به باشگاه سپاهان است و پرسپولیسی ها نمی توانند وی را از تیم ما جدا کنند.

 وی در مورد اردوی تیم سپاهان بیان کرد: با برنامه ریزی کرانچار قرار است 17 خرداد یک اردو در ترکیه برپا کنیم و چند بازی تدارکاتی هم در آنجا خواهیم داشت./آق


برچسب ها: سپاهان ، رویانیان ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار