يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمريکا براي مذاکره در کنفرانس ژنو 2 دست خالي است و پشت پرده طرحي براي تهاجم ناگهاني و تغيير معادلات در دست دارد.

" سيدهادي‌ سيد‌افقهي " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اضهارات سيدحسن نصرالله پيرامون مساله‌‌ي سوريه گفت: سخنراني رهبر حزب‌الله نقطه عطفي در تاريخ مقاومت ضد صهيونيستي سوريه است.

وي با اشاره به صحبت‌هاي سيد حسن نصرالله مبني بر اينکه سوريه  قلمرویی مقاومتي‌ در برابر رژيم جعلی صهيونيستي محسوب مي‌شود، افزود: اگر تا ديروز سوريه يکي از کشورهاي حامي در منطقه محسوب مي‌شد، اما امروز مي‌توان آنرا يک قلمرو مقاومتي در برابر رژيم غاصب صهيونيستي و پشتيبان حزب‌الله به شمار آورد.

سيدافقهي تصریح کرد: اين رويکرد جديد حزب‌الله سبب شد ارتش سوريه با قاطعيت هرچه تمام يکي از مهمترين مناطق استراتژيک و مرزي بين سوريه و لبنان به نام القصير را بازپس گيرند.

وي ادامه داد: آنچه که امروز در سوريه مي‌گذرد، توطئه استکبار جهاني بوده که آمريکا ، رژيم غاصب صهيونيستي و مجموعه کشورهاي ناتو در راس آن قرار دارند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به اينکه آمريکا براي مذاکره در کنفرانس ژنو 2 دست خالي بوده، خاطرنشان کرد: آمريکا در پشت پرده طرحي براي تهاجم ناگهاني و تغيير معادلات در دست دارد و کنفرانس بين‌المللي ژنو2  يک تله استراتژيک در جهت فريب سياسي حزب الله و سوريه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لبنان ، سوریه ، تهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار