رئیس هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری گفت: تبلیغات کاندیداهای این انتخابات قبل از 16 خردادماه غیرقانونی است.

امیرعباس سلطانی افزود: تبلیغات داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها احزار شده است، باید در چارچوب قانون انجام شود.
وی، با توصیه به داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات شوراهای شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری در توجه و عمل به قانون در تمامی امور تبلیغات اظهار داشت: داوطلبان باید در تمامی مراحل به اخلاق مداری توجه ویژه کنند.
سلطانی تصریح کرد: کاندیداها مراقب باشند که مرتکب تخلف نشوند، چرا که تبلیغات زود هنگام، غیرقانونی است و در صورت تخلف طبق قانون با آنان برخورد می شود.
رئیس هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امکانات و مکان هایی از سوی شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری برای انجام تبلیغات کاندیداها پیش بینی شده است و داوطلبان نیز برای حفظ زیبایی شهر، از این مکان ها استفاده کنند.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور، 24 خرداد ماه جاری برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.