كارگردان فیلم سینمایی « چهل سالگی » گفت: بهترین کاردرحوزه فرهنگ وسینما برای دولت جدید این است که هرکاری را که دولت نهم ودهم برای سینما انجام داده است او ازانجام آنان بپرهیزد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عليرضا رئيسيان كارگردانس سينما در پاسخ به نظرخواهی کمیته هنرمندان ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی افزود: آقا ولایتی یا هرفردی که رئیس جمهورمی شود باید سینما را برای گردش متعادل و مطلوب به حال خود ش واگذارکند ونباید به گونه ای باشد که هرروز نسخه جدیدی برای سینما پیچیده شود. 

رئیسیان اضافه کرد: آن طوری که مشخص است گویا همه کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه مشخصی درخصوص سینما ندارند و به نظرمی رسد آنها هم مثل دولت کنونی نسبت به حوزه فرهنگ و سینما ، دست شان خالی است و پیاده هستند. اگراین گونه باشد پس ازدولت جدید نمی توان چیززیادی توقع داشت. 

این کارگردان سینمای ایران با بیان اینکه درحال حاضرهیچ برنامه ونشانه مشخصی درحوزه سینما ازکاندیداها دیده نمی شود تصریح کرد: شاید به نظرآنها هیچ مشکلی وجود ندارد واگرآنان به چنین احساس اعتقاد داشته باشند پس باید شاهد ادامه یافتن سیاست های کنونی ازسوی دولت یازدهم باشیم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار