فرماندار باشت گفت: رسانه های جمعی و اصحاب مطبوعات حامی و همیار مسوولان اجرایی برای خلق حماسه سیاسی هستند.

سید ˈناصر رضایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج، خواستار نقش آفرینی رسانه ها در عرصه انتخابات شد و افزود: به طور یقین، رسانه ها نقش برجسته ای در تحقق حماسه سیاسی خواهند داشت .
وی اظهار کرد: رسانه های شهرستان نیز پشتیبان مسوولان اجرایی هستند که می بایست با درک متقابل و ارتباط منطقی برای توسعه همه جانبه این منطقه کمتر توسعه یافته تلاش کنند.
فرماندار باشت تاکید کرد: انتشار اخبار کذب ، شایعه پراکنی در برخی از مطبوعات و سایت های خبری در زمان انتخابات که موجب تشویش اذهان عمومی شود، جفا به نظام اسلامی و خون شهدا است.
وی تصریح کرد: ما امروز نیاز به برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، رقابتی، حداکثری و با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای داریم و برای تحقق این مهم همه ابزارهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی می بایست به میدان بیایند.
فرماندار باشت با اشاره به اینکه رسانه ها در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش مهمی دارند افزود: با قدرت رسانه ها می توان بر دشمنان در جنگ نرم پیروز شد.
وی رسانه ها و مطبوعات را وارث فرهنگ غنی اسلامی دانست و تاکید کرد: رسانه می توانند با انتشار اخبار به موقع و درست در حضور حداکثری مردم تاثیر گذار باشند./س
برچسب ها: رسانه ، خلق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.