سه دانشجوي افسري در نيروي دريايي آمريکا به تجاوز جنسي متهم شدند و تحقيقاتي در اين مورد آغاز شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، در حاليکه تعرضات جنسي در نيروهاي مسلح آمريکا به موضوعي بسيار نگران کننده براي مقامات اين کشور بدل شده است و وزارت دفاع (پنتاگون) به تازگي گزارشي مفصل در همين زمينه منتشر کرد، در آخرين مورد از اين رسوايي ها، سه دانشجوي دانشکده افسري نيروي دريايي آمريکا که عضو تيم فوتبال اين دانشکده نيز بودند، به تجاوز به يک دانشجوي دختر در سال 2012 متهم شده اند و نيروي دريايي تحقيقاتي را در اين زمينه آغاز کرده است.

وزارت دفاع آمريکا (پنتاگون) در گزارش اخير خود از افزايش شش درصدي تعرضات جنسي به کارکنان و افسران زن در  نيروهاي مسلح اين کشور ظرف يک سال گذشته خبر داده بود. بر اساس اين گزارش تعداد موارد تعرض و آزار و اذيت جنسي عليه زنان در ارتش در سال 2012 به 3374 مورد رسيد.

"چاک هيگل" وزير دفاع آمريکا نيز به تازگي از وجود مشکلاتي مربوط به مصرف بي حد و اندازه مشروبات الکلي، مواد مخدر، خودکشي و موارد بيشمار بيماري هاي روحي و رواني در ميان نظاميان ارتش خبر داد.

باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا روز جمعه گذشته در سخنراني خود در دانشکده افسري نيروي دريايي آناپوليس گفت نظامياني که به تعرضات جنسي متهم مي شوند، سبب مي شوند از ارتش و به طور کلي نيروهاي مسلح اين کشور به شدت سلب اعتماد شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار