نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري از فضاي صميمي حاكم بر مناظره‌ ابراز خرسندي كردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، پس از اتمام اولين مناظره در رسانه ملي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ضمن قدرداني از تلاش صداوسيما در برگزاري مناظره‌ها ديدگاه‌هايشان را براي بهتر برگزار شدن مناظره‌هاي بعدي ارائه كردند.

غلامعلي حداد عادل ارزيابي از چگونگي برگزاري مناظره‌ها را به بازخورد آن در جامعه موكول كرد و با بيان اينكه تلاش صداوسيما براي برگزاري اين مناظره قابل تقديراست گفت: رسانه ملي حركت خوبي را براي برگزاري مناظره‌ها آغاز كرد و خوشبختانه نامزدها در اين مناظره در‌صدد تخريب يكديگر برنيامدند و مناظره در فضايي صميمي برگزار شد.

محمد رضاعارف  با تشكر از زحمات صداوسيما گفت: من به حسن نيت صداوسيما شك ندارم مسئولان صداوسيما مي‌خواستند مناظره‌ها را براي مردم جذاب كنند.

وي با تأكيد بر ضرورت طرح سؤال‌هاي كارشناسي شده پيشنهاد كرد: درباره نحوه برگزاري مناظره‌ها ضمن مشورت با نامزدها از ديدگاه‌هاي آن‌ها  هم استفاده شود.

سعيد جليلي نيز مناظره را از نظر محتوايي خوب توصيف كرد.

وي با تأكيد بر اينكه مناظره بايد به‌گونه‌اي باشد كه مردم بتوانند در پايان آن به انتخاب اصلح برسند گفت: دراين مناظره‌ها بايد از نظر شكلي و ساختاري بازنگري شود.

حجت‌الاسلام حسن روحاني نيز ضمن انتقاد از شيوه برگزاري مناظره‌ها از صداوسيما خواست مناظره را به نحوي برگزار كنند كه نامزدها بتوانند همديگر را به چالش بكشند.

علي اكبر ولايتي نيزبا بيان اينكه بازنگري در ساختار برنامه مي‌تواند به انتخاب اصلح كمك كند گفت: اگرنامزدها فرصت بيشتري براي بيان ديدگاه هايشان داشته باشند بهتر است.

سيد محمد غرضي نيز با بيان اينكه به لحاظ فني مناظره خوب بود مدت برگزاري مناظره را طولاني خواند وآن را موجب خسته شدن مخاطب دانست.

محسن رضايي نيز پيشنهاد كردهر يك از نامزدها با كارشناسان زبده و تخصصي در موضوعات مختلف مناظره كنند و در زمان كافي نامزدها در فضايي چالشي به اين كارشناسان پاسخ دهند.

محمد باقر قاليباف نيز با قدرداني از زحمات صداوسيما از شيوه هدايت و اداره مناظره ابراز خرسندي كرد وگفت: فضاي صميمي بر مناظره حاكم بود وي پيشنهاد داد زمان اختصاص داده شده به نامزدها بيشتر شود. قاليباف  بر تخصصي وجدي تر شدن بحث ها تأكيد كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار