فرمانده سابق گردان نصرا... لشگر 5 نصر و معاون سردار شهید کاوه در دوران دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خیلی زیبا نام تهاجم فرهنگی را گذاشتند و در تعبیری دیگر شبیخون فرهنگی از آن نام بردندو به درستی جهت یابی کردند منتها هنرمندان ما کم کاری کردند .

سردار علی صلاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت ساخت تولیدات دفاع مقدس گفت :نیاز به تدوین منشور برای سینمای دفاع مقدس داریم و برای پاسخ بله به این سئوال استدلال دارم فیلمهای مختلفی در سالهای اخیر ساخته و پخش شده است از "عروسی خوبان" تا "اخراجی ها برخی محتوای خوبی داشتند وتعدادی از آنها پیامی را که به مخاطب می رسانند صد در صد با اهداف و وضعیت بچه های ما در جنگ تحمیلی دارد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نامگذاری واژه تهاجم فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی خیلی زیبا نام تهاجم فرهنگی را گذاشتند و در تعبیری دیگر شبیخون فرهنگی از آن نام بردندو به درستی جهت یابی کردند منتها هنرمندان ما کم کاری کردند .

فرمانده سابق گردان نصرا... لشگر 5 نصر و معاون سردار شهید کاوه در دوران دفاع مقدس در خاتمه با تاکید اظهار داشت : بنابراین استکبار جهانی می خواهد بگوید که ایران و ملت ایران منزوی است ما می خواهیم بگوییم که ملت های جهان جزء اسرائیل قلب مردم با قلب ایرانیان است بعد چه زیباست که هنرمندان بیایند برای انتقال این موضوع به مردم دنیا برخی از این مستند ها را فیلم کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.