معاون برنامه‌ريزي وزير صنعت، معدن و تجارت از آمادگي اين معاونت براي در اختيار گذاشتن اطلاعات و آمار صنعتي به كانديداهاي رياست جمهوري با هدف برنامه‌ريزي موثر خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از «شاتا»، سيد عليرضا شجاعي با بيان اين مطلب افزود: اين معاونت ظرف چند سال گذشته نسبت به تهيه و جمع‌آوري آمار و اطلاعات از بخش‌هاي مختلف صنعت، معدن و تجارت در قالب مديريت دانش اقدام كرده و با توجه به دستور وزير مبني بر ارائه داده‌هاي مورد نياز براي تحليل درست نامزدهاي رياست جمهوري از شرايط موجود در توليد و بازار، آمادگي دارد اين اطلاعات را در اختيار كانديداها قرار دهد
وي در تشريح اين اقدام اظهار كرد: قطعا در جريان قرار گرفتن كانديداهاي رياست جمهوري از اقدامات انجام شده در چند سال گذشته، ضمن قرار دادن آنها در فضاي توليد و صنعت، شرايط را براي برنامه‌ريزي بهتر توسط آنها فراهم مي‌كند.
شجاعي ادامه داد: بهبود مستمر امور، اثربخشي بيشتر در برنامه‌ريزي و اجرا و افزايش بهره‌وري در عملكرد نيز از ديگر اثرات آگاه بودن نامزدهاي رياست جمهوري از اقدامات انجام شده و همچنين آمار و اطلاعات موجود در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.
وي حوزه صنعت، معدن و تجارت را از مهم‌ترين بخش‌هاي كشور در حال حاضر برشمرد و از قرار گرفتن حجم بالايي از اطلاعات در سامانه هم افزا به نشاني bsmt.ir  خبر داد.
شجاعي گفت: با توجه به اين كه ۴۰ درصد اقتصاد كشور در اين وزارتخانه مديريت مي‌شود، تدوين برنامه راهبردي صنعت، معدن و تجارت در دستور كار قرار گرفت كه هم اينك نقشه راه اين حوزه در سامانه هم‌افزا قرار دارد و مي‌تواند راهبردهايي براي رئيس جمهور آينده در بخش صنعت، معدن و تجارت باشد.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاكيد بر اين كه اين وزارتخانه همچنين آمادگي دارد تا نقطه‌نظرات و پيشنهادهاي اين بخش را در موضوعات مختلف از جمله استقلال ارزي بخش و توسعه صادرات غيرنفتي در اختيار هريك از نامزدهاي رياست جمهوري قرار دهد، تصريح كرد: اين همكاري‌ها مي‌تواند در قالب برگزاري جلسات مشورتي با حضور مشاورين نامزدهاي رياست جمهوري باشد.
يادآور مي‌شود، چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب در بياناتي مهم بر اين نكته تاكيد كردند كه «آقاياني كه در تلويزيون به عنوان نامزد حاضر مي‌شوند و حرف مي‌ز‌نند، وظايف سنگيني دارند؛ آن‌ها هم بايد مراقب باشند حرفي كه مي‌زنند بايد واقعي، صميمي، متكي به اطلاعات درست و برآمده از زبان صادق و راستگو باشد. اين جور نباشد كه حالا براي اين كه مردم به ما متوجه شوند، همه آن‌ چه را كه ماوراي ما است، تخريب كنيم.»
برچسب ها: تجارت ، تولید ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار