فرشاد پیوس انتخاب دایی را به عنوان سر‌مربی پرسپولیس خوب و مؤثر می‌داند و اعتقاد دارد با آمدن وی، پرسپولیس به روزهای اوجش باز می‌گردد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان و پیشکسوتان فنی پرسپوليس نظرشان این بود که با یک مربی ایرانی و کار بلد و کسی که چند جام را بدست آورده است به توافق برسند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان افزود: علی دایی برای پرسپولیس بهترین گزینه بود و این انتخاب به نفع پرسپولیس خواهد بود و خوشحالی هواداران را به همراه دارد و اگر اختلافی بین مسئولان تیم با دایی پیش نیاید، شاهد روزهای خوبی در این تیم خواهیم بود.

پیوس تصریح کرد: علی دایی قول 2 جام را در فصل آینده داده ولی اگر بتواند یک جام هم کسب کند خوب و مورد قبول خواهد بود.

وی راجع به انتخاب کادر فنی از سوی دایی اشاره کرد و گفت: معمولا سرمربی تیم، افراد مورد نظر و مورد اطمینان خود و افرادی که در کار کردن با آنها راحت تر باشند را انتخاب می کنند و علی دایی هم از این قاعده مستثنی نیست.

همچنین وی اضافه کرد: اينکه غلامپور استقلالی بود، اهميتي ندارد، مهم این است که او مربی با تجربه و کاربلدی است و حتما آقای دایی حضور وی در تیم را به نفع پرسپولیس می دانسته است.

پيوس در مورد انتخاب احتمالی محمد پنجعلی به عنوان سرپرست تیم افزود: اگر پنجعلی به عنوان سرپرست انتخاب شود شرایط در پرسپولیس بهتر می شود و روزهای خوبی برای این تیم رقم خواهد خورده چرا که او از افراد با تجربه و کار بلد فوتبال محسوب می شود.

پیشکسوت پرسپولیس به موضوع علی کریمی اشاره کرد و گفت: کریمی باز‌یکن خوب و بزرگی است و می تواند برای پرسپولیس مؤثر باشد، اما در انتخاب بازیکنان نظر سرمربی مهم است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار