این نشان دهنده علاقه و محبت مسلمانان جهان به شخصیت مقام معظم رهبری است که بسیاری از قاریان وحافظان علاقه مند هستند که درمسابقات ایران شرکت نمایند ت بهانه این حضوربه دیدار مقام معظم رهبری بروند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگوی ویژه خبری شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که از جمعه دهم خردادماه آغاز می شود از حضور بیش از 110 قاری و 70 حافظ قرآن کریم از 60 کشور جهان خبر داد.
ایشان با تشریح نقشه های دشمنان نظام اسلامی جهت انزوای کشور حضور پرشور قاریان و حافظان از کشورهای مختلف را نشان دهنده اهمیت ایران در عموم ملتها دانشت و گقت : وحدت اسلامی به عنوان مهمترین شعار برگزاری مسابقات ایران در نظر گرفته شده است.  
نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود : بسیاری از شرکت کنندگان در همان ابتدای حضور در ایران از ما می پرسند که آیا با مقام معظم رهبری هم دیدار خواهیم داشت ؟ این نشان دهنده علاقه و محبت مسلمانان جهان به شخصیت مقام معظم رهبری است که بسیاری از قاریان و حافظان علاقه مند هستند که در مسابقات ایران شرکت نمایند تا بهانه این حضور به دیدار مقام معظم رهبری بروند. /ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار