مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 10 اقدام به توزیع نشاء توت فرنگی به مغازه های خیابان آذربایجان کرد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهری و فضای سبز منطقه بااعلام این خبر گفت : این طرح به صورت پایلوت به منظور آشنایی و تشویق اصناف نسبت به نگهداری گیاه در محل کار در خیابان آذربایجان اجرا شد که با استقبال کسبه همراه بود .
 
وی افزود : مغازه دارانی که بتوانند گیاه خود را به برداشت میوه برسانند از طرف اداره فضای سبز منطقه 10 جوایزی به آنان اهدا می شود همچنین کارشناسان این مرکز ضمن آموزش نگهداری این گیاه اقدام به توزیع بروشور آموزشی در بین کسبه کردند .
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آموزش پرورش قارچ خوراکی صدفی گفت: قارچ از لحاظ تامین پروتئین می تواند جایگزین گوشت قرمز باشد و با توجه به این که تهیه قارچ صدفی نیاز به امکانات چندانی ندارد مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه نسبت به آموزش پرورش قارچ به هنرجویان در خانه های نوسازی ، سلامت و علم و زندگی اقدام کرده است.
 
زنگنه فر افزود : هنرجویان ضمن آموزش تئوری ، به صورت عملی نیز با این موضوع آشنا و تمامی مراحل کاشت تا برداشت قارچ را زیر نظر کارشناسان آموزش می بینندکه این امر می تواند در اشتغال زایی آنان موثر باشد./ز
برچسب ها: گل ، نشا ، توت فرنگی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار