معاون سازمان خصوصي سازي با اعلام اينکه کارگران ساختماني تا 15 ارديبهشت براي تکميل فرم سهام عدالت فرصت داشتند ، گفت: با تکميل اين مرحله در مجموع 50 ميليون نفر مشمول سهام عدالت مي شوند و اين طرح نهايي و کامل خواهد شد.

   
به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،حسن محمد تبار در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: توزيع سهام عدالت کارگران ساختماني از شهريور پارسال آغاز شده است و حدود سه ميليون و 200 هزار نفر از کارگران فصلي برآورد شده اند که پس از پايش اطلاعات و بررسي و همپوشاني بخشي از کارگران ، در نهايت دو ميليون و 329 هزار و 300 هزار نفر کارگر ساختماني براي دريافت سهام عدالت شناسايي شدند.
وي افزود: با پايان اين مرحله از توزيع سهام عدالت و همچنين نتايج 18 مرحله گذشته ، طرح واگذاري سهام عدالت هم به مرحله اتمام مي رسد.
معاون سازمان خصوصي سازي گفت : از سال 85 تاکنون 41 ميليون و 920 هزار نفر مشمول دريافت سهام عدالت شدند که با تکميل کارگران ساختماني (حدود 8 ميليون نفر با اعضاي خانواده ها) به 50 ميليون نفر مي رسد و حدود 65 درصد از جمعيت کشور مشمول نهايي دريافت سهام عدالت مي شوند.
وي افزود: از 62 شرکتي که سهام آنها براي طرح سهام عدالت واگذار شده است 33 شرکت در بورس حضور دارد و از بهترين هاي بنگاههاي اقتصادي محسوب مي شود که هلدينگ خليج فارس يکي از اين شرکتهاست.
محمد تبار گفت : پس از اين مرحله ديگر براي طرح توزيع سهام عدالت نام نويسي نخواهد شد و اين طرح پايان خواهد يافت.
وي با بيان اينکه ارزش اين سهام متناسب با رشد شاخص هاي بورس افزايش مي يابد و اقساط آنها از طريق سود سهام پرداخت مي شود ، گفت: تاکنون بخشي از قيمت سهام از اين طريق پرداخت شده است و پس از تکميل طرح در خصوص حضور اين سهام در بورس يا فرابورس و خريد و فروش آن تصميم گيري خواهد شد.
برچسب ها: سهام عدالت ، طرح ، فرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار