به منظور توسعه فضاهای سبز شهری به خصوص در ارتفاعات شمالی تهران ، فاز اول بوستان گلابدره به مساحت بیش از 72 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بوستان  گلابدره یکی از پروژه های مهم توسعه فضای سبز در منطقه است که فاز اول آن به اتمام رسید  و وارد فاز دوم شده است .
 
وی با اشاره به مسیر سلامت در این بوستان تصریح کرد: مسیر سلامت کوهستانی برای پیاده روی و ارتقای سلامت شهروندان در بوستان مذکور به طول تقریبی 6  کیلومتر در عرض 4  متر طراحی و اجرا شده که فضای مناسبی برای ورزش دوستان به شمار می رود.
 
 نوربخش تنوع در اجرا را یکی از شاخص های این بوستان دانست و گفت:  آبیاری مکانیزه در سطح بوستان اجرا شده و  یکی از جاذبه های دیدنی این بوستان آبشاری به ارتفاع 30 متر و مسیر سورتمه سواری است.
 
به گفته مهندس نوربخش فضای سبز این بوستان دارای گونه های گیاهی متنوع چون بید مجنون، رز، انواع درختچه، ژونی پروس، درخت اقاقیا و...است .
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تصریح کرد: اجرای دیوار سنگی ، نصب آلاچیق و مخزن ذخیره و آب رسانی مکانیزه به حجم 2 هزار متر مکعب ، مجموعه لوازم ورزشی ، پیست دوچرخه سواری  ، اورژانس و... از بخش های دیگر این بوستان است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار