خوليو ولاسکو آنقدر از پیروزی شاگردانش و بخصوص کیفیت ارائه شده از سوی آنان خوشحال شده بود که در پایان بازی تک تک بازیکنان را به آغوش کشید و با این کار به نوعی رضایت خود را از عملکردشان نشان داد .

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، خولیو ولاسکو، سرمربي آرژانتيني تيم ملي واليبال کشورمان در پایان این بازی در ارزیابی اش از این مسابقه گفت : خوشحالم که برای نخستین بار تیم بلغارستان را بردیم . من فکر می کنم هنوز بهتر از این ها می توانیم بازی کنیم .

وی بارزترین نکته در تیمش را اعتماد بنفس بازیکنان دانست و اضافه کرد : همین که بازیکنانم این احساس را پیدا کردند که می توانند در این سطح در مقابل یکی از قدرت های امروز والیبال دنیا بازی کنند ، بسیار خوشحالم .

 وی افزود : ما امروز در سرویس عالی عمل کردیم و برعکس بلغارها در دریافت دچار مشکل بودند . در این بین دفاع ما هم کار خود را خوب انجام داد . با این اوصاف معتقدم تیم من هنوز در پوشش جاخالی ها و توپ های برگشتی باید بهتر شود .

 ولاسکو تغییرات زیاد در تیم را ناشی از نرسیدن به ترکیب اصلی ندانست و گفت : ما به این تغییرات نیاز داریم . اگر به عنوان مثال دو تعویضه را همیشه در دستور کار خود قرار می دهم نشانه ضعف معروف و امیر غفور و یا جایگزینی کشاورزی به جای زرینی دلیلی بر بد بودن زرینی نیست . ما برای موفقیت نیاز به 12 بازیکن آماده داریم .

 ولاسکو در مورد مزایای بازی با بلغارستان قبل از رویارویی با روسیه هم گفت : ما در این مرحله نیاز به بازی با تیمی داشتیم که بازیکنانش سرویس های پرشی خوبی بزنند و با توجه به اینکه در لیگ ایران هم کمتر بازیکنانی یافت می شوند که چنین سرویس هایی بزنند ، بازی با بلغارستان کمک می کند تا تیم ما بهتر آماده بازی با روسیه شود . تیمی که بازیکنانش سرویس های پرشی خوبی می زنند و ما نیاز به بازی با چنین تیمی یعنی بلغارستان داشتیم ./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار