استاندارقم گفت:به تولید بازی های رایانه ای اسلامی و ارزشی از سوی دست اندرکاران فرهنگی اهتمام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی در مراسم رونمایی از بازی رایانه ای عملیات انهدام با عنوان نبرد خرمشهر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار شد با اشاره به جایگاه فرهنگی و دینی قم گفت:قم جایگاه ارزنده ای در تبیین فرهنگ اسلامی و دینی دارد که باید در جهت تولیدات فرهنگ و هنری به این پتانسیل ها توجه شود.

استاندار قم تولید بازی های رایانه ای را یکی از پتانسیل های مهم برشمرد و عنوان کرد:باید به تولید بازی های رایانه ای اسلامی و ارزشی از سوی دست اندرکاران فرهنگی اهتمام شود زیرا ابزارهای قدرتنمند همگام با فناوری های نوین نقش مهمی در فرهنگ سازی به خصوص در نسل جوان دارند.

وی تصریح کرد:در چهار سال گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 20 بار در برنامه های فرهنگی استان قم حضور یافته اند که خود بیانگر جایگاه شیعی و فرهنگی قم می باشد از این رو باید از منابع فکری، دینی و اسلامی قم در جهت توسعه فرهنگ شیعی استفاده کنیم.

پیریایی یادآور شد:حوزه های علمیه در تولیدات هنری نقش مهمی دارند و باید اتاق فکری در این زمینه راه اندازی شود تا بتوان از پتانسیل های ارزشمند و غنی این منابع دینی بهره گرفت.

استاندار قم با تقدیر از دست اندرکاران تولید بازی رایانه ای نبرد خرمشهر نیز تاکید کرد:اگر به همه ظرفیت های فکری توجه شود می توان موفقیت های بزرگی را به دست آورد به ویژه در زمینه فرهنگ ایثار، گذشت، رشادت و مقاومت نیز باید ارزشهای دفاع مقدی برای نسل جوان ما بازگو شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.