در نخستین کارگروه نشریات و سایت های شهرداری کلانشهرهای کشور بر تعامل مشترک سایت‌های مدیریت شهری، کلانشهرها تأکید شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نخستین کارگروه نشریات و سایت های شهرداری کلانشهرهای کشور دیروز در شهرداری تهران برگزار شد.
در این کارگروه تخصصی شهرداری‌های  قم، شیراز، مشهد، اهواز، همدان، قزوین، ارومیه و کرج و همچنین معاون دبیرخانه اجلاس کلانشهرهای کشور حضور داشتند.
در این کارگروه یکروزه دکتر داریانی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران  ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از  تشکیل  نخستین  کارگروه نشریات و سایت های شهرداری کلانشهرهای کشور از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و  ضرورت ایجاد آن سخنرانی کرد.
 همچنین مهندس سید محمد مجابی معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران  نیز در مورد سایت مرکز مطالعات و چگونگی تعامل با شهرداری کلانشهرها صحبت کرد و پیشنهاد ایجاد شورای سیاست گذاری جهت سایت به منظور ایجاد یک سایت مرجع مطرح تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در ادامه این  کارگروه مهندس موسوی معاون دبیرخانه کلانشهرها، دکتر یارزاده، دبیر اجلاس جهانی کلانشهرها و دکتر طباطبایی، سردبیر مجله اقتصاد و مدیریت شهری سخنرانی نمودند.
در این کارگروه یکروزه سبزعلیان  بعنوان دبیر نشریه شهرنیوز،چیت ساز مسئول سایت شهرداری و خانم معماریان مسئول پژوهش و مطالعات معاونت برنامه ریزی و توسعه از شهرداری قم در این کارگروه حضور داشتند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.