استاندار قم تاكيد كرد:ظرفيت هاي فرهنگي و ديني قم بايد شناسايي شود و مورد توجه متوليان قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي گفت: حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع)، حضور مراجع، علما و حوزه هاي علميه از مهم ترين ظرفيت هاي شيعي، فرهنگي و اعتقادي در قم به شمار مي رود كه بايد اين ظرفيت ها را به خوبي بشناسيم و متوليان به اين بسترهاي مهم توجه نمايند.

وي قم را خاستگاه انقلاب اسلامي خواند و اظهار داشت:انديشه هاي امام خميني(ره) اسلام ناب را احياء كرد و وظيفه ما صيانت و حراست از اين ارزشهاي ديني و انقلابي است.

پيريايي همدلي مسئولان را زمينه ساز پيسبرد اهداف عمراني و فرهنگي دانست و گفت:در جهت بهره گيري از ظرفيت هاي مهم فكري و ديني بايد تعامل، همراهي و همدلي خوبي ميان مسئولان به خصو ص در عرصه فرهنگ صورت پذيرد.

وي در سخنان خود يادآور شد:امروز بسياري از طرح هاي مهم در قم به در عرصه فرهنگ راه اندازي شد كه پتانسيل هاي خوبي را فراهم مي سازد به ويژه تفاهم نامه راه اندازي پايانه صدور محصولات فرهنگي يكي از اين ظرفيت هاي مهم است كه مجوز صادرات محصولات فرهنگي به سراسر جهان از قم ارائه خواهد شد.

استاندار قم در پايان ابراز اميدواري كرد راه اندازي مجتمع فرصتي مهم در جهت اعتلاي نشر آثار ديني و ارزشي فراروي ناشران قرار دهد./س

برچسب ها: قم ، ظرفیت ، وجه ، متولیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.