معاون هماهنگی امور زائرين استانداری قم، از آمادگی کامل این استان و دستگاه های اجرایی برای میزبانی و استقبال ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن محرری با بیان اینکه برنامه های ستاد تسهیلات زائرين استان قم در سه محور برنامه ریزی شده است گفت: اعزام زائرين استان از صبح روز چهاردهم خردادماه همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل با محوریت سپاه علی ابن ابیطالب (ع) از جمله این برنامه ها است.
وی ادامه داد: مراسم عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه، بزرگداشت قیام 15 خرداد در حرم مطهر و مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه ها نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.
محرری، به سومین محور برنامه های ستاد تسهیلات زائرين استان قم اشاره کرد و افزود: این ستاد از روز سیزدهم خردادماه بازگشایی می شود که میزبانی و استقبال از زائرين را به عهده خواهد داشت.
نایب رییس ستاد تسهیلات زائرين استان قم اضافه کرد: تمرکز بر خدمات رسانی به زائرين در این ایام از سوی دستگاه ها در خیابان ساحلی است که خوشبختانه شاهد آمادگی کامل دستگاه ها در خدمت رسانی به زائرين هستیم.
محرری، اوج تردد خودروها و حضور زائرين در ایام ارتحال امام را بعدازظهر روز چهاردهم خردادماه عنوان کرد و گفت: برای رفع مسایل ترافیکی و تردد این زائرين به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بعنوان یکی از اعضای ستاد تسهیلات زائرين استان قم نیز در این جلسه، از تامین کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ و شکر خبر داد و افزود: در خصوص تامین این اقلام در این ایام نگرانی وجودندارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.