مجتمع ناشرن قم با حضور رئیس مجلس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مراسم افتتاح مجتمع ناشران قم عصر پنجشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: مجتمع ناشران قم نشانه همدلی و همکاری همگانی است؛ قم مرکز تولید فکر و اندیشه به ویژه در حوزه معارف اسلامی بوده و باید زیرساخت‌های مناسب برای تقدیم این آثار هم فراهم شود.

وی افزود: در آستانه 14 و 15 خرداد ماه هستیم و این مناسبت‌ها شروع نهضت از قم به رهبری امام خمینی(ره) را یادآور می‌شود؛ قم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب پیشتاز و پیشگام نهضت بوده و 19 دی ماه هم حرکتی تحول‌ساز بود که به دست مردم قم صورت گرفت؛ امروز هم در معرفی اسلام ناب نقش ارزنده‌ای توسط قم ایفا می‌شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم سخنرانی کرد و با بیان اینکه تشکر و قدردانی از مردم از طریق آبادانی و عمران فیزیکی و فرهنگی این شهر میسر است گفت: تمام مسئولان باید این امر را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: ناشران، شهرداری قم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها در احداث این مجتمع تلاش فراوانی کردند که قابل تقدیر است؛ مجموعه شهرسازی قم هنوز نیازمند جهش‌های بیشتری است و این امر اقتضا می‌کند رئیس جمهور آینده توجه ویژه به آبادانی قم داشته باشد و اعضای آینده شورای شهر هم باید در این زمینه کوشا باشند./س

برچسب ها: قم ، افتتاح ، مجتمع ، ناشران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.