وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر مضمونی زیبا در ظرفی زیبا ریخته نشود نمی تواند نگاه ها را جلب کند گفت: این نکته در بازی عملیات انهدام 2 که با مضمون عالی نبرد رزمندگان اسلام و رشادت های آنان در خرمشهر تولید شده است مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید محمد حسینی با بیان اینکه در تولید کارهای فرهنگی غنی بودن محتوی و مضمون مهم است ولی کافی نیست اظهار داشت: این دو ویژگی باید توام با هم در یک اثر هنری یا محصول فرهنگی وجود داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر مضمونی زیبا  در ظرفی زیبا ریخته نشود نمی تواند نگاه ها را جلب کند، این نکته ظاهراً در بازی عملیات انهدام 2 که با مضمون عالی نبرد رزمندگان اسلام و رشادت های آنان در خرمشهر تولید شده است مورد توجه قرار گرفته است، عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی بود که  شور و نشاطی  وصف ناپذیر بین مردم ایجاد کرد و همه نصراللهی بودن فتح خرمشهر را که امام به آن تاکید داشت لمس کردیم.
وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی افزود: در عملیات بیت المقدس کاملاً مشخص بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این مساله در آنجا  به وضوح تجلی داشت و این نصراللهی به دنبال همت و اراده و تلاش مردم به ظهور رسید.
حسینی با تاکید بر اینکه ما عالی ترین مضامین الهی را که در طول هشت سال دفاع مقدس درک کردیم در اختیار داریم ابراز داشت: هنرمندان، اهالی فرهنگ و تولید کنندگان محصولات فرهنگی باید تمام توان خود را به کار گیرند تا بتوانند تمام این هشت سال را به نسل های آینده و مردم دنیا عرضه کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه بازی های رایانه ای که در قالب جنگ تولید می شود از جذابیت و محبوبیت بیشتری بین نسل جوان برخوردار است بیان داشت: پیشکسوتان جنگ باید به کمک تولیدکنندگان بازی های رایانه ای بیایند و تجربیات و مشاهدات خودشان را ازجنگ برای طراحی واقعی تر مضامین و موضوعات برای  تولید بازی ها در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.