فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر پرهیز از تبلیغ رأی دادن به کاندیدایی خاص در سطح جامعه، گفت: چنین عملی سبب کاهش شور انتخاباتی و مانع مشارکت گسترده مردم در این عرصه می شود.

 

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به سه انتخابات پیش رو در این شهرستان اظهار کرد: آحاد کارکنان و خدمتگزاران نظام اسلامی باید برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی هشدار داد: عمق نفاق و فتنه، تبلیغ نکردن مشارکت گسترده آحاد مردم از اقشار و گروه های مختلف است.

فرماندار فیروزکوه افزود: آنچه که امروز مورد نیاز جامعه است، دعوت به حضور آحاد مردم و مسوولان برای حضور در صحنه است تا تنور این عرصه خطیر و سرنوشت ساز جامعه بیش از پیش گرم شود.

وی گفت: انتخابات فعل سیاسی و فصل پویایی، شور و نشاط است و عرصه ای است که در آن مردم با حضور در پای صندوق های رأی، سرنوشت جامعه خود را تعیین می کنند.

مهری بیان کرد: در فرصت باقی مانده تا 24 خرداد، باید به تبیین و تشریح هر چه بیشتر مشخصه ها و ویژگی های کاندیداهای اصلح از تریبون ها و محافل مختلف پرداخت.

فرماندار فیروزکوه هشدار داد: تبلیغ رأی دادن به کاندیدایی خاص، حضور گسترده مردم را کمرنگ خواهد کرد و مبلغان باید از انجام چنین فعلی پرهیز کنند./س



برچسب ها: تبلیغ ، رای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.