تیم بسکتبال میامی هیت با درخشش لبرون جیمز یک برد دیگر در فینال کنفرانس شرق به دست آورد تا تنها به یک پیروزی برای صعود به فینال لیگ نیاز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ایندیانا بعد از برد بازی چهارم مقابل میامی در شروع دیدار پنجم هم با بازی خوب پل جورج بازی روانی انجام داد اما به تدریج اعتماد به نفس بالا و قدرت بازیکنان میامی بر این تیم غلبه کرد و با برد 30 بر 13 این تیم در کوارتر سوم کار برای ایندیانا تمام شد. بازیکنان ایندیانا که تمام جرأت خود را هم از دست داده بودند در کوارتر آخر کار را خراب کرده و 90 بر 79 شکست خوردند.

لبرون جیمز با 30 امتیاز، هشت ریباند و شش پاس گل بهترین بازیکن میدان بود و پل جورج برای ایندیانا 27 امتیاز، 11 ریباند و پنج پاس گل داشت.

دیوید بکهام ستاره فوتبال انگلیس که به تازگی از دوران بازیگری خداحافظی کرد نیز تماشاگر ویژه این دیدار بود و نزدیک به نیمکت میامی بازی را تماشا می کرد.

مالونه سرمربی جدید کینگز

تیم ساکرامنتو کینگز که با پایان فصل سرمربی خود را اخراج کرده و در هفته های گذشته به دنبال انتخاب سرمربی فصل بعد خود بود با مایک مالونه دستیار تیم گلدن استیت به توافق رسید. قرارداد این مربی چهار ساله و برای هر فصل دو میلیون دلار است.

در شرایطی که بازیهای فصل 2012-2013 با برگزاری فینال کنفرانسها رو به اتمام است، بیشتر تیم های حذف شده در حال مشخص کردن وضعیت نیمکت خود برای فصل آینده هستند و بعد از تیمهای فینیکس، کینگز و بابکتز نوبت به تیم کلپیرز رسیده که به تازگی با جف ون گاندی وارد مذاکره شده و به زودی وضعیت سرمربیگری فصل بعد را قطعی می کند./مح
برچسب ها: میامی ، ایندیانا ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار